Importanta Pozitionarii
In acest an, cautarile arată că aproximativ 85% din toate site-urile web se găsesc prin intermediul motoarelor de căutare
Este procesul de influentare a vizibilitatii unui site web sau a unei pagini web intr-un rezultat neplatit al motorului de cautare deseori denumit “natural” sau “organic”. In general, cu cat un site apare indexat mai rapid si este afisat mai des de motorul de cautare, cu atat mai mare este impactul pe care il are asupra afacerii. SEO poate viza diferite tipuri de cautare, inclusiv cautare de imagini, cautare locala, cautare video, cautare de stiri si motoare de cautare verticale specifice industriei. Odata cu aparitia sistemului de plata pentru fiecare click (Adwords) s-a crezut ca firmele ce ofera servicii de optimizare SEO vor avea o reducere in ceea ce priveste volumul de clienti. Insa, acest lucru nu s-a intamplat pentru ca Adwords a devenit un apanaj al intregului aparat publicitar denumit SEM (Search Engine Marketing). Cuvintele care se gasesc cu ajutorul Adwords reprezinta doar o parte din cele folosite de clienti atunci cand doresc sa gaseasca rapid raspuns la intrebarile lor. SEO reprezinta 70% din totalul cautarilor efectuate pe browsere. Problemele cele mai des intalnite tin de nerespectarea etapelor de creare a unui site web, nu se incepe cu cercetarea cuvintelor cheie ci cu realizarea unei arhitecturi cu un design frumos dar care nu are la baza un studiu puternic al pietei si al directionarii si organizarii cuvintelor cheie. Puteti consulta si promovare magazin online.
Outcave Solutions poate creste rank-ul site-ului in motorul de căutare si traficul oricarei companii. Expertiza oferita de personalul sau tehnic și de copywriting permite sa satisfaca cu succes nevoile companiilor cu site-uri complexe in industrii competitive.
In primul rand analizam site-ul, urmat de un plan pas cu pas pentru ca site-ul sa comunice mai eficient cuvintele cheie motoarelor de cautare. Scopul nostru final este de a obtine clientilor nostri mai multi vizitatori si o conversie mai mare a vanzarilor. O analiza atenta a siteweb-ului este prima etapa in definirea etapelor de optimizare SEO ce vor urma. Astfel, se vor identifica punctele slabe si lipsurile pe care site-ul analizat le are dar si punctele forte in jurul carora se pot construi strategii eficiente. Cercetarea site-ului trebuie sa cuprinda toate aspectele sale, de la cele tehnice pana la cele comerciale. Este important ca site-ul sa fie optimizat pentru a face cat mai facila indexarea in motorul de cautare vizat. Dupa terminarea acestei faze se trece la analiza capabilitatii comerciale a site-ului si se creeaza o arhitectura prietenoasa cu soft-urile ce analizeaza site-ul dar si potrivita pentru experienta utilizatorului. In general se confunda analiza cu auditul site-ului. Cand se face auditul unui site se au in vedere mai mult problemele tehnice ale site-ului si nu cele comerciale sau de arhitectura. De aceea firma noastra de optimizare SEO produce un raport ce contine toate imbunatatirile necesare ce trebuie aduse site-ului din toate punctele de vedere. La promovarea magazinelor online nu se au in vedere spre exemplu categoriile ca fiind arondate unor cuvinte cheie care sa nu se canibalizeze pe alte pagini si categorii din site. Cel mai important obiectiv comercial din punct de vede al experientei utilizatorului pentru un magazin online este organizare produselor pe categorii ce pot fi indexate corespunzator. De aceea analiza site-ului este atat de importanta pentru ca ea creeaza premisele unei indexari si optimizari SEO corecte si, deci, succesul afacerii dumneavoastra.
Introduceti adresa site-ului dumneavoastra!
Scopul optimizarii pe pagina si in afara paginii este generarea unei arhitecturi compatibile cu termenii cheie vizati. Motorul de cautare este un robot, nu un om si, prin urmare, trebuie sa urmati procesul nostru dovedit de a educa robotul astfel incat acesta sa aduca site-ul dvs. in primele pagini atunci cand potentialii clienti cauta cuvinte cheie specifice legate de afacere. In ultimii ani si odata cu aparitia mijloacelor tot mai dese si sofisticate de penalizare pentru nerespectarea regulamentului Google, se pune tot mai mare pret pe continutul on page al site-ului. Cand ne referim la continut, avem in vedere nu numai textul ci orice format care poate aduce calitate paginii pentru a fi cat mai bine indexata de Google. Algoritmii prin care sunt analizate paginile sunt din ce in ce mai capabili sa observe si sa califice corect schimbarile aparute pe site-uri. De aceea este foarte important ca fiecare pagina in parte sa fie diferita si sa aiba capacitatea de a transmite un continut bogat, diversificat, bine structurat si usor de inteles si parcurs. Puteti accesa si creare site de prezentare sau realizarea magazin online.
Inainte de a incepe un proiect de optimizare a motorului de cautare (SEO), este important sa intelegeti procesul implicat intr-o campanie eficienta . Outcave Solutions se adreseaza clientilor care doresc o abordare intensiva, full-service a marketingului motorului de cautare.
Densitatea cuvintelor cheie va indica cat de des apare un termen de cautare intr-un text în raport cu numarul total de cuvinte pe care le contine
Optimizarea pe pagina se refera la toate masurile care pot fi luate direct pe site pentru a-si imbunatati pozitia
Atragerea de link-uri de calitate catre propriul site este inca o activitate foarte importanta pentru o pozitionare buna in cautare.
Toata munca de construire de link-uri si continut pentru un site trebuie eficientizata prin analiza statisticilor.
In acest an, cautarile arată că aproximativ 85% din toate site-urile web se găsesc prin intermediul motoarelor de căutare
96% dintre utilizatorii de Internet încep să caute pe Web printr-un motor de căutare important (Google, Bing, Yahoo, AOL)
SEO vă permite să alegeți expresii de cuvinte cheie pentru căutările efectuate de potențialii clienți.
În ianuarie 2016, au fost efectuate peste 17,5 miliarde de căutări cu rezultate de căutare de 342 miliarde
SEO-ul solid și design-ul prietenos de căutare vor ajuta vizitatorii sa intre pe site-ul dvs.
Percepția consumatorilor este că, cu cât un site web este mai bun, cu atat este clasat mai sus într-un motor de căutarea
Contactați-ne prin e-mail sau prin telefon!
Reprezentanții noștri specialiști sunt disponibili pentru a vă ajuta 24/7/365. Nici o problemă nu este prea mare!
Astazi incepem o campanie de constientizare a problemelor pe care firmele ce detin site-uri le au atunci cand doresc sa-si promoveze produsele sau serviciile. Aceasta analiza va parcurge, din punct de vedere SEO (Search Engine Optization), domenii diverse identificate ca avand probleme de indexare si trafic.
Prin urmare, sa spunem ca avem un site ce isi propune sa vanda case din lemn. Vom trata problema din doua puncte de vedere:
Cea mai mare greseala pe care o fac cei ce isi doresc sa angajeze o firma pentru a construi un site pentru afacerea lor este sa apeleze la cineva care realizeaza site-uri dar nu optimizate SEO.
Astfel, vor incepe constructia site-ului fara a turna fundatia, la fel ca la orice casa. Fundatia oricarui site inseamna cercetarea cuvintelor cheie care se refera la domeniul vizat si realizarea structurii site-ului in functie de aceasta.
Imaginati-va ca aveti o taraba foarte frumoasa si plina de bunataturi la preturi foarte bune dar nu vine nimeni pentru ca piata este goala.
Majoritatea clientilor sunt foarte incantati de cum arata site-ul dar curand isi dau seama ca nu este decat o carte de vizita pe care o arata la intalniri, eficienta fiind zero cu privire la atragerea de noi clienti.
In vorbirea curenta folosim anumite cuvinte atunci cand dorim sa ne facem intelesi asupra lucrurilor pe care dorim sa le exprimam. La fel facem si pe internet, atunci cand cautam ceva, tastam acele cuvinte cheie pentru a primi rezultate din partea motorului de cautare Google.
Prin urmare, daca tastam “case din lemn” pe Google o sa ne apara rezultatele pe care motorul de cautare le considera cele mai relevante pentru cautarea noastra. Acestea ar fi acum:
Trebuie sa ne imaginam totul ca o arhiva gigantica de cuvinte cheie, iar in momentul in care cineva scrie un cuvant, se returneaza rezultatele cu site-urile cele mai bine optimizate pentru acel cuvant cheie.
Daca nu optimizezi pagina pentru acel cuvant cheie rezultatele Google nu iti vor afisa niciodata pagina in rezultatele superioare. Poate va intrebati ce este de facut pentru a-i depasi pe cei de pe prima pozitie sau prima pagina.
Sunt foarte multe de facut, de exemplu toate cele 4 prime rezultate nu au completat corect si indeajuns spatiul rezervat meta-descrierii, aceasta este meta-descrierea principala sau titlul SEO:
Iar aceasta este meta-descrierea secundara ce poate fi completata sau lasata pentru a fi preluata automat de Google din textul paginii.
Deoarece meta-descrierea nu a fost completata corect, anuntul nu se va afisa pentru interogarea “case din lemn la cheie” spre exemplu in cazul primelor clasate din cautarea “case din lemn”. Acum apar cu totul alte domenii pentru cuvantul “case din lemn la cheie” dupa cum observam in imaginea de mai jos:
Daca meta-descrierea ar fi fost completata cu termenii cei mai importanti pentru cautare cum ar fi “cheie”, “pret” sau “ieftine”, atunci anuntul ar fi avut mari sanse sa se afiseze si pentru interogari ce contin aceste cuvinte. Un anunt mai apropiat de cerintele unei bune optimizari ar fi fost “Case din lemn la cheie ieftine – Consultati ce pret au”.
Este foarte important sa gasesti cuvintele cheie potrivite care sa vizeze exact profilul articolului sau paginii web pe care vrei sa o indexezi si sa o optimizezi SEO. Sunt foarte multe criterii de care trebuie sa tii cont inainte de a te hotara ce fel de cuvinte sa folosesti.
Un site ce doreste o promovare corecta a caselor de lemn trebuie sa sa respecte regulile minime de indexare si optimizare. Incepeti prin a gasi instrumentele necesare cautarii cuvintelor cheie. Sunt foarte multe instrumente pe internet prin care puteti gasi cuvintele potrivite domeniului dumneavoastra.
Daca nu aveti resurse financiare sa platiti pentru un instrument specializat cum ar fi Ahrefs sau Majestic puteti apela la instrumente gratuite sau cu costuri foarte mici.
Un instrument gratuit pe care il puteti folosi este Google Adwords, nu trebuie decat sa va faceti un cont si puteti cauta cuvinte cheie. Chiar daca veti gasi cuvintele cheie, nu o sa puteti vedea exact si ce cautari are fiecarui cuvant. De ceva timp Google a inceput sa conditioneze aceasta facilitatea de investirea unei sume de bani pentru a va promova site-ul prin anunturi platite.
Puteti introduce o suma foarte mica, de exemplu 40 de lei si sa setati o licitare cu un cost foarte redus, astfel cu aceasta suma va veti putea folosi de toate functiile Adwords.
In functie de aceste cuvinte cheie trebuie creata arhitectura site-ului, trebuie hotarat cate pagini se fac, cu atentie pentru a nu se canibaliza cuvintele cheie (adica nu trebuie ca mai multe articole sa fie indexate cu aceleasi cuvinte) si pentru a se viza exact nisa pe care o explorati.
Organizarea unui site este foarte importanta pentru motorul de cautare si pentru crawler (instrumentul Google de verificare a calitatii site-ului). Daca pentru un site de prezentare organizarea este mai usoara, pentru un magazin online este o adevarata arta pentru a face un model care sa faciliteze indexarea dar si sa usureze experienta utilizatorului.
Daca nu ai avut inspiratia sa realizezi un site optimizat si cu o structura de indexare foarte precisa, atunci va trebui sa o faci acum. Nu o sa fie foarte usor pentru ca URL-urile paginilor au fost deja indexate cu anumite cuvinte cheie si va fi nevoie sa se reia indexarea de la zero prin schimbarea url-urilor, a continutului paginilor, a meta-descrierilor sau a structurii interne de link-uri.
Asa cum am aratat si mai sus, trebuie efectuate o serie de cercetari si realizata o structura de pagini indexate si optimizare care sa propulseze site-ul in paginile superioare ale Google.
Ce inseamna “Optimizare SEO Bucuresti”? Este un cuvant cheie pe care cei interesati in a-si optimiza SEO site-ul il cauta in orasul Bucuresti. Este evident ca acest cuvant cheie rezoneaza ciudat cu gramatica limbii romane. O utilizare normala a frazei “optimizare SEO Bucuresti” ar fi “optimizare SEO in orasul Bucuresti” sau “optimizare SEO in Bucuresti” ori “firma pentru optimizarea SEO a site-ului in Bucuresti”.
Aceasta folosinta a cuvantului cheie se datoreaza comoditatii utilizatorului de a scrie dar si a faptului ca Google apreciaza mai mult expresiile simple si scurte. Daca interogam internetul cu “servicii optimizare SEO” inseamna ca ne-a fost lene sa scriem expresia cu prepozitia “de”. De asemenea motorul google va aprecia aceasta cautare si va afisa rezultate relevante.
Google ne spune ca trebuie sa folosim expresiile in mod natural, asa cum le folosim in vorbirea curenta. Insa cand folosesti uneltele de cautare a cuvintelor cheie, observi ca situatia se schimba. Majoritatea cuvintelor cheie pe care le vedem ca sunt folosite de utilizatori, sunt fara prepozitie sau articol.
Unul dintre cele mai bine tinute secrete din lume este algoritmul dupa care google indexeaza site-urile. Cele mai mari firme din lume se chinuie sa descifreze acest algoritm si sa optimizeze SEO corect site-urile. Daca reusesti sa descoperi acest algoritm devii regele comertului de pe intreg mapamondul.
Este ca un joc de-a soarecele si pisica, iti spune cam cum trebuie sa faci, si cand te apropii, schimba algoritmul si te baga in ceata lui “optimizare SEO Bucuresti”. Sunt multi care pretind ca au descifrat majoritatea algoritmilor si predica noile tendinte ale optimizarii SEO. Insa, cand trebuie sa ajunga repede pe prima pagina cu un site, pun repede cuvintele cheie insirate in josul paginii si reusesc.
Suna ciudat enuntul de mai sus, dar daca vrei sa fie afisat pentru expresia “optimizare SEO pret” (la fel si pentru “preturi optimizare SEO”) cum introduci cuvantul in propozitie. Google spune ca ar trebui sa-l introduci corect gramatical si pe intelesul utilizatorilor. Si mai spune ca nu ia in vedere prepozitiile sau articolele. Prin urmare google vede asa cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”. Ar fi frumos sa fie asa, dar nu prea se intampla.
Cand cautati in Adwords cuvintele cheie pentru a afla cat mai multe expresii relevante cautate de utilizatori, observati ca:
– interogarea internetului cu “optimizare SEO Brasov” are 70 de cautari lunare.
– daca tastati “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” nu o sa vi se afiseze niciun rezultat pentru acest cuvant cheie. Google nu va considera “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” o expresie cu interogatii in online.
La meta descrierea anuntului pentru cautarea unei firme de SEO din Brasov, vom gasi ingrosate cuvinte singulare ca “optimizare“, “SEO” sau “Brasov“. Insa ni se spune de la Google ca meta descrierea nu mai conteaza pentru indexare. Sunt multi care ma vor contrazice si vor spune ca algoritmii sunt mult mai avansati si ca isi pot da seama de tematica. Asa este, sunt in stare sa-si dea seama de context, dar adevarul este ca tehnica de a insira cuvintele cheie inca da roade.
Daca interogam internetul cu “optimizare SEO Bucuresti” vom observa site-urile care apar pe prima si pe a doua pagina. Unele dintre acestea au pur si simplu insirate cuvinte cheie in partea inferioara a paginii si sunt in primele 20 de pozitii. De ce nu le penalizeaza google pe acestea? Unde este Google Panda?
Pentru cautarea “optimizare SEO Bucuresti” Adwords afiseaza, pe langa cele enuntate mai sus, urmatoarele cuvinte cheie: optimizare seo magazin online, ghid optimizare seo, optimizare seo gratuita, optimizare seo gratis, optimizare seo craiova, optimizare seo tutorial.
Risc sau nu sa fiu penalizat pentru enumerarea de mai sus? Pana la urma nu fac decat sa incerc sa-mi explic cum merge algoritmul google pentru indexare. Daca google isi poate da seama de context, atunci ar trebui sa-si dea seama si ca ceea ce am facut este o argumentare. Nu o incercare de a manipula motorul de cautare.
Yoast-ul este un instrument profesional wordpress pentru optimizarea situ-rilor. Se spune ca este cel mai bun instrument de acest gen, iar rezultatele folosirii acestui plugin sunt bune. Totusi, in momentul cand trebuie sa folosesti un singur cuvant cheie principal pentru un articol, se intampla urmatorul lucru.
Daca folosesti “optimizare SEO Bucuresti” atunci acesta il va recunoaste in text pentru a calcula densitatea. Dar daca se pune cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”, atunci Yoast-ul nu-l va recunoaste.
Prin urmare, recomandarea Yoast ar fi sa folosesti exact cuvantul incorect gramatical pentru ca este cel mai usor de recunoscut. Deocamdata recomandarile google nu se prea potrivesc cu ceea ce se intampla efectiv in paginile sale. Pe termen scurt se poate sa manipulezi indexare, dar pe temen lung, nu. Problema este ce inseamna “termen lung”, pentru ca, intre timp, comerciantii sunt confuzati si pierd bani.
Pana la “termenul lung” se va mai folosi o vreme “optimizare SEO Bucuresti”.