fbpx

Servicii de Optimizare SEO site in Bucuresti

Este procesul de influentare a vizibilității unui site web sau a unei pagini web într-un rezultat neplătit al motorului de căutare deseori denumit “natural” sau “organic”. În general, cu cat un site apare indexat mai rapid si este afisat mai des de motorul de cautare, cu atat mai mare este impactul pe care il are asupra afacerii. SEO poate viza diferite tipuri de căutare, inclusiv căutare de imagini, căutare locală, căutare video, căutare de știri și motoare de căutare verticale specifice industriei. Odata cu aparitia sistemului de plata pentru fiecare click (Adwords) s-a crezut ca firmele ce ofera servicii de optimizare SEO vor avea o reducere in ceea ce priveste volumul de clienti. Insa, acest lucru nu s-a intamplat pentru ca Adwords a devenit un apanaj al intregului aparat publicitar denumit SEM (Search Engine Marketing). Cuvintele care se gasesc cu ajutorul Adwords reprezinta doar o parte din cele folosite de clienti atunci cand doresc sa gaseasca rapid raspuns la intrebarile lor. SEO reprezinta 70% din totalul cautarilor efectuate pe browsere. Problemele cele mai des intalnite tin de nerespectarea etapelor de creare a unui site web, nu se incepe cu cercetarea cuvintelor cheie ci cu realizarea unei arhitecturi cu un design frumos dar care nu are la baza un studiu puternic al pietei si al directionarii si organizarii cuvintelor cheie. Puteti consulta si promovare magazin online.


servicii optimizare seo pret bucuresti

Optimizare SEO Catre Urmatorul Nivel

Outcave Solutions poate crește rank-ul site-ului in motorului de căutare și traficul oricărei companii. Expertiza oferită de personalul său tehnic și de copywriting permite  să satisfacă cu succes nevoile companiilor cu site-uri complexe în industrii competitive.

Analiza SEO a site-ului

In primul rand analizam site-ul, urmat de un plan pas cu pas pentru ca site-ul să comunice mai eficient cuvintele cheie motoarelor de căutare. Scopul nostru final este de a obtine clientilor nostri mai multi vizitatori si o conversie mai mare a vanzarilor. O analiza atenta a siteweb-ului este prima etapa in definirea etapelor de optimizare SEO ce vor urma. Astfel, se vor identifica punctele slabe si lipsurile pe care site-ul analizat le are dar si punctele forte in jurul carora se pot construi strategii eficiente. Cercetarea site-ului trebuie sa cuprinda toate aspectele sale, de la cele tehnice pana la cele comerciale. Este important ca site-ul sa fie optimizat pentru a face cat mai facila indexarea in motorul de cautare vizat. Dupa terminarea acestei faze se trece la analiza capabilitatii comerciale a site-ului si se creeaza o arhitectura prietenoasa cu soft-urile ce analizeaza site-ul dar si potrivita pentru experienta utilizatorului. In general se confunda analiza cu auditul site-ului. Cand se face auditul unui site se au in vedere mai mult problemele tehnice ale site-ului si nu cele comerciale sau de arhitectura. De aceea firma noastra de optimizare SEO produce un raport ce contine toate imbunatatirile necesare ce trebuie aduse site-ului din toate punctele de vedere. La promovarea magazinele online nu se au in vedere spre exemplu categoriile ca fiind arondate unor cuvinte cheie care sa nu se canibalizeze pe alte pagini si categorii din site. Cel mai important obiectiv comercial din punct de vede al experientei utilizatorului pentru un magazin online este organizare produselor pe categorii ce pot fi indexate corespunzator. De aceea analiza site-ului este atat de importanta pentru ca ea creeaza premisele unei idexari si optimizari SEO corecte si, deci, succesul afacerii dumneavoastra.


Cere o analiza SEO a site-ului!

Introduceti adresa site-ului dumneavoastra!

servicii optimizare seo pret bucuresti

servicii optimizare seo pret bucuresti


Optimizare SEO On-Page & Off-Page

Scopul optimizării pe pagina și în afara paginii este generarea unei arhitecturi compatibile cu termenii cheie vizati. Motorul de cautare este un robot, nu un om și, prin urmare, trebuie să urmați procesul nostru dovedit de a educa robotul astfel încat acesta să aducă site-ul dvs. in primele pagini atunci când potențialii clienți caută cuvinte cheie specifice legate de afacere. In ultimii ani si odata cu aparitia mijloacelor tot mai dese si sofisticate de penalizare pentru nerespectarea regulamentului Google, se pune tot mai mare pret pe continutul on page al site-ului. Cand ne referim la continut, avem in vedere nu numai textul ci orice format care poate aduce calitate paginii pentru a fi cat mai bine indexata de Google. Algoritmii prin care sunt analizate paginile sunt din ce in ce mai capabili sa observe si sa califice corect schimbarile aparute pe site-uri. De aceea este foarte important ca fiecare pagina in parte sa fie diferita si sa aiba capacitatea de a transmite un continut bogat, diversificat, bine structurat si usor de inteles si parcurs. Puteti accesa si creare  site de prezentare sau realizarea magazin online.




CUM OPTIMIZAM SEO

Inainte de a începe un proiect de optimizare a motorului de căutare (SEO), este important sa intelegeți procesul implicat intr-o campanie eficienta . Outcave Solutions se adresează clienților care doresc o abordare intensiva, full-service a marketingului motorului de căutare.


CERCETAREA CUVINTELOR CHEIE

Densitatea cuvintelor cheie va indica cat de des apare un termen de cautare intr-un text în raport cu numarul total de cuvinte pe care le contine

OPTIMIZARE SEO ON PAGE

Optimizarea pe pagina se refera la toate masurile care pot fi luate direct pe site pentru a-si imbunatati pozitia

SEO LINK BUILDING

Atragerea de link-uri de calitate catre propriul site este inca o activitate foarte importanta pentru o pozitionare buna in cautare.

RAPORT SEO SI ANALIZA

Toata munca de construire de link-uri si continut pentru un site trebuie eficientizata prin analiza statisticilor.




6x
Crestere in pozitionare


398%
Crestere in trafic organic


1105%
Crestere in prima pagina


129%
Crestere in durata vizitelor


De Ce Este Optimizarea Seo Benefica Pentru Afacerea Ta?


Importanta Pozitionarii

In acest an, cautarile arată că aproximativ 85% din toate site-urile web se găsesc prin intermediul motoarelor de căutare


Prezenta Pe principalele motoare de cautare

96% dintre utilizatorii de Internet încep să caute pe Web printr-un motor de căutare important (Google, Bing, Yahoo, AOL)

Strategie SEO eficienta

SEO vă permite să alegeți expresii de cuvinte cheie pentru căutările efectuate de potențialii clienți.


342 miliarde De rezultate ale cautarii

În ianuarie 2016, au fost efectuate peste 17,5 miliarde de căutări cu rezultate de căutare de 342 miliarde

SEO Aduce Vizitatori

SEO-ul solid și design-ul prietenos de căutare vor ajuta vizitatorii sa intre pe site-ul dvs.


Perceptia Consumatorului

Percepția consumatorilor este că, cu cât un site web este mai bun, cu atat este clasat mai sus într-un motor de căutarea


Clientii Nostri Multumiti de Serviciile de optimizare SEO






24 ORE / 7 Zile Online Suport!


Consultatie SEO gratuita!

Contactați-ne prin e-mail sau prin telefon!

24 / 7 / 365 Suport online!

Reprezentanții noștri specialiști sunt disponibili pentru a vă ajuta 24/7/365. Nici o problemă nu este prea mare!


Exemple de domenii si promovare SEO

Promovare seo case din lemn - Ai un site si faci case? Vezi aici cum il optimizezi!

Astazi incepem o campanie de constientizare a problemelor pe care firmele ce detin site-uri le au atunci cand doresc sa-si promoveze produsele sau serviciile. Aceasta analiza va parcurge, din punct de vedere SEO (Search Engine Optization), domenii diverse identificate  ca avand probleme de indexare si trafic.

Prin urmare, sa spunem ca avem un site ce isi propune sa vanda case din lemn. Vom trata problema din doua puncte de vedere:

  1. site-uri care sunt inca la nivel de concept;
  2. site-uri deja construite dar care nu au beneficiat de o arhitectura SEO de la inceput;
promovare-seo-site-pret

Cum construiesti un site pentru case din lemn - De la concept la optimizare SEO

Cea mai mare greseala pe care o fac cei ce isi doresc sa angajeze o firma pentru a construi un site pentru afacerea lor este sa apeleze la cineva care realizeaza site-uri dar nu optimizate SEO.

Astfel, vor incepe constructia site-ului fara a turna fundatia, la fel ca la orice casa. Fundatia oricarui site inseamna cercetarea cuvintelor cheie care se refera la domeniul vizat si realizarea structurii site-ului in functie de aceasta.

Imaginati-va ca aveti o taraba foarte frumoasa si plina de bunataturi la preturi foarte bune dar nu vine nimeni pentru ca piata este goala.

Majoritatea clientilor sunt foarte incantati de cum arata site-ul dar curand isi dau seama ca nu este decat o carte de vizita pe care o arata la intalniri, eficienta fiind zero cu privire la atragerea de noi clienti.

promovare-seo-site-pret

Ce cuvinte folosim pentru optimizare seo cand vorbim despre case din lemn

In vorbirea curenta folosim anumite cuvinte atunci cand dorim sa ne facem intelesi asupra lucrurilor pe care dorim sa le exprimam. La fel facem si pe internet, atunci cand cautam ceva, tastam acele cuvinte cheie pentru a primi rezultate din partea motorului de cautare Google.

Prin urmare, daca tastam “case din lemn” pe Google o sa ne apara rezultatele pe care motorul de cautare le considera cele mai relevante pentru cautarea noastra. Acestea ar fi acum:

promovare-case-din-lemn

Trebuie sa ne imaginam totul ca o arhiva gigantica de cuvinte cheie, iar in momentul in care cineva scrie un cuvant, se returneaza rezultatele cu site-urile cele mai bine optimizate pentru acel cuvant cheie.

Daca nu optimizezi pagina pentru acel cuvant cheie rezultatele Google nu iti vor afisa niciodata pagina in rezultatele superioare. Poate va intrebati ce este de facut pentru a-i depasi pe cei de pe prima pozitie sau prima pagina.

Sunt foarte multe de facut, de exemplu toate cele 4 prime rezultate nu au completat corect si indeajuns spatiul rezervat meta-descrierii, aceasta este meta-descrierea principala sau titlul SEO:

promovare-seo-site-pret

Iar aceasta este meta-descrierea secundara ce poate fi completata sau lasata pentru a fi preluata automat de Google din textul paginii.

promovare-seo-site-pret

Deoarece meta-descrierea nu a fost completata corect, anuntul nu se va afisa pentru interogarea “case din lemn la cheie” spre exemplu in cazul primelor clasate din cautarea “case din lemn”.  Acum apar cu totul alte domenii  pentru cuvantul “case din lemn la cheie” dupa cum observam in imaginea de mai jos:

promovare-seo-site-pret

Daca meta-descrierea ar fi fost completata cu termenii cei mai importanti pentru cautare cum ar fi “cheie”, “pret” sau “ieftine”, atunci anuntul ar fi avut mari sanse sa se afiseze si pentru interogari ce contin aceste cuvinte. Un anunt mai apropiat de cerintele unei bune optimizari ar fi fost “Case din lemn la cheie ieftine – Consultati ce pret au”.

Este foarte important sa gasesti cuvintele cheie potrivite care sa vizeze exact profilul articolului sau paginii web pe care vrei sa o indexezi si sa o optimizezi SEO. Sunt foarte multe criterii de care trebuie sa tii cont inainte se a te hotara ce fel de cuvinte sa folosesti.

Cum gasim cuvintele cheie potrivite pentru o promovare SEO de calitate pentru un site de case din lemn

Un site ce doreste o promovare corecta a caselor de lemn trebuie sa sa respecte reguluile minime de indexare si optimizare. Incepeti prin a gasi instrumentele necesare cautarii cuvintelor cheie. Sunt foarte multe instrumente pe internet prin care puteti gasi cuvintele potrivite domeniului dumneavoastra.

Daca nu aveti resurse financiare sa platiti pentru un instrument specializat cum ar fi Ahrefs sau Majestic puteti apela la instrumente gratuite sau cu costuri foarte mici.

promovare-seo-site-pret
promovare-seo-site-pret

Un instrument gratuit pe care il puteti folosi este Google Adwords, nu trebuie decat sa va faceti un cont si puteti cauta cuvinte cheie. Chiar daca veti gasi cuvintele cheie, nu o sa puteti vedea exact si ce cautari are fiecarui cuvant. De ceva timp Google a inceput sa conditioneze aceasta facilitatea de investirea unei sume de bani pentru a va promova site-ul prin anunturi platite.

Puteti introduce o suma foarte mica, de exemplu 40 de lei si sa setati o licitare cu un cost foarte redus, astfel cu aceasta suma va veti putea folosi de toate functiile Adwords.

promovare-seo-site-pret

In functie de aceste cuvinte cheie trebuie creata arhitectura site-ului, trebuie hotarat cate pagini se fac, cu atentie pentru a nu se canibaliza cuvintele cheie (adica nu trebuie ca mai multe articole sa fie indexate cu aceleasi cuvinte) si pentru a se viza exact nisa pe care o explorati.

Organizarea unui site este foarte importanta pentru motorul de cautare si pentru crawler (instrumentul Google de verificare a calitatii site-ului). Daca pentru un site de prezentare organizarea este mai usoara, pentru un magazin online este o adevarata arta pentru a face un model care sa faciliteze indexarea dar si sa usureze experienta utilizatorului.

Cum optimizezi un site de case din lemn deja realizat?

Daca nu ai avut inspiratia sa realizezi un site optimizat si cu o structura de indexare foarte precisa, atunci va trebui sa o faci acum. Nu o sa fie foarte usor pentru ca URL-urile paginilor au fost deja indexate cu anumite cuvinte cheie si va fi nevoie sa se reia indexarea de la zero prin schimbarea url-urilor, a continutului paginilor, a meta-descrierilor sau a structurii interne de link-uri.

Asa cum am aratat si mai sus, trebuie efectuate o serie de cercetari si realizata o structura de pagini indexate si optimizare care sa propulseze site-ul in paginile superioare ale Google.

Pentru a fi sigur de succes si pentru a intelege cum functioneaza algoritmii Google ne poti contacta la 0771.292.633 sau office@outcave.ro.

"Optimizare SEO Bucuresti" si joaca de-a SEO

Ce inseamna “Optimizare SEO Bucuresti”? Este un cuvant cheie pe care cei interesati in a-si optimiza SEO site-ul il cauta in orasul Bucuresti. Este evident ca acest cuvant cheie rezoneza ciudat cu gramatica limbii romane. O folosinta normala a acestui cuvantului “optimizare SEO Bucuresti” ar fi “optimizare SEO in orasul Bucuresti” sau “optimizare SEO in Bucuresti” ori “firma pentru optimizarea SEO a site-ului in Bucuresti”.

Aceasta folosinta a cuvantului cheie se datoreaza comoditatii utilizatorului de a scrie dar si a faptului ca Google apreciaza mai mult expresiile simple si scurte. Daca interogam internetul cu “servicii optimizare SEO” inseamna ca ne-a fost lene sa scriem expresia cu prepozitia “de”. De asemenea motorul google va aprecia aceasta cautare si va afisa rezultate relevante.

optimizare-seo-bucuresti

Google si “optimizare SEO Bucuresti”

 

Google ne spune ca trebuie sa folosim expresiile in mod natural, asa cum le folosim in vorbirea curenta. Insa cand folosesti uneltele de cautare a cuvintelor cheie, observi ca situatia se schimba. Majoritatea cuvintelor cheie pe care le vedem ca sunt folosite de utilizatori, sunt fara prepozitie sau articol.

Unul dintre cele bine tinute secrete din lume este algoritmul dupa care google indexeaza site-urile. Cele mai mari firme din lume se chinuie sa descifreze acest algoritm si sa optimizeze SEO corect site-urile. Daca reusesti sa descoperi acest algoritm devii regele comertului de pe intreg mapamondul.

Este ca un joc de-a soarecele si pisica, iti spune cam cum trebuie sa faci, si cand te apropii, schimba algoritmul si te baga in ceata lui “optimizare SEO Bucuresti”. Sunt multi care pretind ca au descifrat majoritatea algoritmilor si predica noile tendinte ale optimizarii SEO. Insa, cand trebuie sa ajunga repede pe prima pagina cu un site, pun repede cuvintele cheie insirate in josul paginii si reusesc.

Optimizare pentru “optimizare seo pret”.

 

Suna ciudat enuntul de mai sus, dar daca vrei sa fi afisat pentru expresia “optimizare SEO pret” (la fel si pentru “preturi optimizare SEO”) cum introduci cuvantul in propozitie. Google spune ca ar trebui sa-l introduci corect gramatical si pe intelesul utilizatorilor. Si mai spune ca nu ia in vedere prepozitiile sau articolele. Prin urmare google vede asa cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”. Ar fi frumos sa fie asa, dar nu prea se intampla.

Cand cautati in Adwords cuvintele cheie pentru a afla cat mai multe expresii relevante cautate de utilizatori, observati ca:

– interogarea internetul cu “optimizare SEO Brasov” are 70 de cautari lunare.

– daca tastati “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” nu o sa vi se afiseze niciun rezultat pentru acest cuvant cheie. Google nu va considera “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” o expresie cu interogatii in online.

La meta descrierea anuntului pentru cautarea unei firme de SEO din Brasov, vom gasi ingrosate cuvinte singulare ca “optimizare“, “SEO” sau “Brasov“. Insa ni se spune de la Google ca meta descrierea nu mai conteaza pentru indexare. Sunt multi care ma vor contrazice si vor spune ca algoritmii sunt mult mai avansati si ca isi pot da seama de tematica. Asa este, sunt in stare sa-si dea seama de context, dar adevarul este ca tehnica de a insira cuvintele cheie inca da roade.

 

“Optimizare SEO Bucuresti” in motoarele de cautare

 

Daca interogam internetul cu “optimizare SEO Bucuresti” vom observa site-urile care apar pe prima si pe a doua pagina. Unele dintre acestea au pur si simplu insirate cuvinte cheie in partea inferioara a paginii si sunt in primele 20 de pozitii. De ce nu le penalizeaza google pe acestea? Unde este Google Panda?

Pentru cautarea “optimizare SEO Bucuresti” Adwords afiseaza, pe langa cele enuntate mai sus, urmatoarele cuvinte cheie: optimizare seo magazin online, ghid optimizare seo, optimizare seo gratuita, optimizare seo gratis, optimizare seo craiova, optimizare seo tutorial.

Risc sau nu sa fiu penalizat pentru enumerarea de mai sus? Pana la urma nu fac decat sa incerc sa-mi explic cum merge algoritmul google pentru indexare. Daca google isi poate da seama de contex, atunci ar trebui sa-si dea seama si ca ceea ce am facut este o argumentare. Nu o incercare de a manipula motorul de cautare.

 

Cat de exact este Yoast-ul

 

Yoast-ul este un instrument profesional worpress pentru optimizarea situ-rilor. Se spune ca este cel mai bun instrument de acest gen, iar rezultatele folosirii acestui plugin sun bune. Totusi, in momentul cand trebuie sa folosesti un singur cuvant cheie principal pentru un articol, se inrampla urmatorul lucru.

Daca folosesti “optimizare SEO Bucuresti” atunci acesta il va recunoaste in text pentru a calcula densitatea. Dar daca se pune cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”, atunci Yoas-ul nu-l va recunoaste.

Prin urmare, recomandarea Yoast ar fi sa folosesti exact cuvantul incorect gramatical pentru ca este cel mai usor de recunoscut. Deocamdata recomandarile google nu se prea potrivesc cu ceea ce se intampla efectiv in paginile sale. Pe termen scurt se poate sa manipulezi indexare, dar pe temen lung, nu. Problema este ce inseamna “termen lung”, pentru ca, intre timp, comerciantii sunt confuzati si pierd bani.

Pana la “termenul lung” se va mai folosi o vreme “optimizare SEO Bucuresti”.