Creare Site de Prezentare in Bucuresti

Prezenta online a afacerii dumneavoastra a devenit necesara. Nicio firma nu-si mai poate permite sa-si desfasoare activitatea fara a-si face simtita prezenta pe motoarele de cautare.
Un site de prezentare a firmei dumneavoastra poate face diferenta intre esec si o afacere de succes. Cele mai multe firme doresc o dezvoltare adecvata pe piata online, insa nu inteleg cum ar trebui realizat acest demers.

O prezenta online diversa si o promovare a magazinului online sau a site-ului de prezentare va face din afacerea dumneavoastra una de succes. Optimizarea SEO a unui website este, de asemenea, un factor esential pentru o dezvoltare corespunzatoare in motorul de cautare Google.



creare site de prezentare



Cat costa un site de prezentare? Ce Pret are?

Intrebarea “Cat costa un site de prezentare” sau “Ce pret are un site prezentare” este in mintea tuturor ce doresc sa-si construiasca un site modern care sa le aduca beneficii majore in piata in care isi desfasoara activitatea. O greseala frecventa este de a alege o firma ce realizeaza site-uri de prezentare in functie exclusiv de pret. Multi clienti nu sunt familiarizati cu limbajul domeniului IT si se grabesc sa contracteze la un cost mic fara sa stie exact ce platesc. Inainte de contracta trebuie sa stim exact ce vrem sa facem si care este marimea site-ului pe care dorim sa-l facem. Daca nu avem un buget potrivit pentru un site care sa vizeze toate cuvintele cheie importante pe care utilizatorii le cauta atunci cand vor sa gaseasca serviciile noastre, trebuie sa vizam mai putine si cu o concurenta mai mica iar, in timp, sa investim gradual.

Pretul unui site de prezentare se stabileste in functie de complexitatea lucrarii. Ce este un site de prezentare? Site-ul de prezentare reprezinta imaginea firmei dumneavoastra. Este identitatea vizuala a afacerii transpusa in mediul online.  Cum se realizeaza un site de prezentare? Construirea unui site de prezentare necesita o buna cunoastere a afacerii ce trebuie prezentata. Cum publicitezi un site de prezentare?
Publicitatea site-ului de prezentare se realizeaza diferit fata de un magazin online.








creare site de prezentare

creare site de prezentare



Ce trebuie avut in vedere la un site de prezentare

Cum se optimizeaza un site de prezentare? Optmizarea site-ului de prezentare trebuie sa respecte anumite particularitati ale fiecarei afaceri. Cat conteaza brand-ul unui site de prezentare? Imaginea unei firme este reprezentata prin brand. In cat timp se obtin rezultate?
Rezultatele transpuse in clienti si o crestere a cifrei de afaceri sunt calculabile dupa realizarea unei campanii publicitare. Cum se schimba afacerea pe care o conducem? Prin publicitarea imaginii firmei cu ajutorul unui site de prezentare, se realizeaza schimbari mari in modul de abordare a pietei vizate.



Procesul de creare A site-ului de prezentare

Realizam toate etapele importante ale crearii unui site de prezentare de calitate care sa va ajute in pozitionarea pe motoarele de cautare.


Cercetarea Cuvintelor Cheie

Aspectul de baza ce tebuie urmarit in crearea unui site performant, este cunoasterea initiala a scopului. Foarte multi clienti pornesc de la o arhitectura de site si apoi isi dau seama ca nu este ceea ce le trebuie. Munca cea mai importanta este cea facuta inaintea inceperii dezvoltarii site-ului. Daca dorim sa progresam intr-un domeniu, trebuie sa stim mai intai ce cuvinte cheie se cauta pe internet si apoi sa continuam cu realizarea site-ului. Avand in vedere ca vrem sa construim un site-web personalizat, trebuie sa fim foarte atenti in alegerea cuvintelor cheie in jurul carora se va contrui arhitectura site-ului. Nu putem alege cuvinte foarte generale pentru a desemna serviciile si produsele noastre, pentru ca nu ar mai reflecta specificitatea si originalitatea afacerii noastre. Prin urmare, un site wep personalizat trebuie sa contina un spectru de cuvinte cheie care sa reflecte exact ceea ce dorim sa aratam ca fiind diferenta dintre noi si celelalte firme din domeniu.

Nisarea obiectivului pentru realizarea site-ului de prezentare

Dupa efectuarearea cercetarilor de cautare a cuvintelor cheie se trece la restrangerea dupa relevanta obiectivului. Acest lucru necesita o analiza obiectiva a concurentei si a posibilitatii de a performa online cu o asemenea abordare. Aceasta etapa este foarte importanta datorita faptului ca se fixeaxa dimensiunea reala a pietei ce trebuie vizata. Concentrarea atentei pe un anumit segment de piata face diferenta dintre succes si esec. Un site web trebuie sa fie realizat in asa fel incat sa exprime exact ceea ce doreste comerciantul sa ofere. El tebuie sa contina viziunea particulara a proprietarului asupra specificitatii propriei afaceri. Fiecare pagina de pe site si site-ul web in ansamblul sau, trebuie sa aiba prezenta aceasta viziune. Acest lucru se realieaza printr-o deplina constientizare a nisei careia te raportezi. Trebuie gasit acel produs sau serviciu pe care ceilalti nu il ofera, sau, daca il ofera, sa fie o modalitate diferita ce aduce confort si avantaj celor ce cumpara.

Strategie de marketing online

Odata setate obiectivele precise ale crearii site-ului de prezentare si a cuvintelor cheie de baza, se trece la realizarea strategiei. Strategia inseamna stabilirea unor parametrii ce tin de o baza financiara, asteptari si target propus. Fara un astfel de proiect nu se pot stabili metodele de promovare si parcursul ce trebuie urmat pentru a dezvolta afacerea. In mediul online aceasta planificare ne ajuta sa crestem rapid si solid. La fel ca si restul site-ului, strategia de marketing trebuie sa fie una calibrata pe oferta personalizata a business-ului. O astfel de strategie vizeaza clientii ce sunt deja in cautarea unor servicii sau produse specifice. Ei trebuie sa obtina din continutul site-ului web personalizat rezolvarea exacta a problemelor cu care se confrunta prin realizarea unui continut dedicat. Cele mai eficiente strategii de marketing sunt cele care raspund, intr-un mod simplu si rapid, intrebarilor pe care si le pun clientii cu privire la ceea ce cumpara. Acest tip de strategie necesita o colaborare foarte stransa cu proprietarul site-ului, pentru ca numai el, prin experienta acumulata, poate da raspunsurile potrivite pentru cazurile dificile de rezolvat.

Masurarea rezultatelor site-ului de prezentare

Aducerea site-ului intr-un format ce permite realizarea unei campanii de publicitate si derularea ei determina trecerea intr-o noua etapa. Acest nou pas este crucial in stabilirea parcursului viitor al afacerii online. Instrumentele de masurare oferite de Google produc statistici fara de care nu putem optimiza site-ul. Capacitatea de a citi aceste statistici cat mai clar si transformarea informatiilor in profit, faciliteaza drumul spre succes. Masurarea rezultatelor unui site web personalizat este probabil operatiunea cea mai importanta dupa realizarea structurii principale a site-ului. Valoarea evidenta pe care o aduce marketingul online unei afaceri se masoara prin instrumentele pe care internetul ni le pune la dispozitie. Aici se face diferenta intre eficienta marketingului clasic si a celui realizat in online. Instrumente de masurare in online sunt mult mai rapide, eficiente si complexe decat cele utilizate in comertul clasic. Cu ajutorul specialistilor care stiu sa citeasca aceste statistici, putem sa optimizam continuu site-ul web personalizat si sa ajungem la un rezult care sa reprezinte un referential pentru business-ul nostru.





Ce Va Oferim

Arhitectura unui site trebuie sa fie realizata in functie de dorintele specifice ale utilizatorilor cu privire la domeniul dumneavoastra de activitate. Crearea site-ului trebuie sa sa contina toate raspunsurile pe care un eventual cumparator doreste sa le obtina. Continutul site-ului trebuie sa fie structurat in asa fel incat sa se creeze un treseu de cumparare pentru fiecare serviciu sau produs prezentat. Utilizatorii tebuie sa fie pe deplin satisfacuti de felul in care a fost descris produsul sau serviciul si sa nu mai caute in alta parte. Ce obtineti?

  • Cresterea afacerii;
  • Introducerea in noua piata online;
  • Experienta in comertul online;
  • Strategie de marketing online;
  • Interpretarea statisticilor;
  • Design atractiv;




Evita Greselile Intr-un Website de prezentare

Crearea site-ului este un proces ce trebuie sa  aiba ca scop realaizarea unei arhitecturi care sa reprezinte cel mai bine afacerea dumneavoastra. Inainte de a incepe realizarea site-ului trebuie sa va ganditi exact ce aveti nevoie si unde va situati cu afacerea in functie de concurenta si capabilitati. Foarte des se face greseala de a nu realiza o strategie si o piramida a nevoilor cu privire la situarea site-ului pe piata online. Chiar daca exista multiple instrumente de optimizare in online, ele se optimizeaza si se reinoiesc in fiecare luna. De aceea trebuie mereu supravegheata aceasta capacitate incredibila a internetului de a-si dubla sau tripla in intervale foarte scurte capacitatile. Apar mereu noi metode de targetare si noi posibilitati de a lega online-ul cu spatiul fizic de comercializare.