Realizare magazin online

Realizarea magazinului online presupune o intreprindere foarte serioasa. Adesea oamenii de afaceri pornesc de la premisa gresita ca o afacere online bazata pe vanzarea de produse se poate face cu costuri mai mici decat forma ei clasica. Se pleaca astfel la un drum anevoios si fara sanse de reusita din start. O afacere bazata pe vanzarea online trebuie sa fie realizata cu un plan serios de la inceput si cu un bunget considerabil corespondent unui business normal.






Cercetarea cuvintelor cheie

Realizarea magazinelor online este un proces ce trebuie sa-si aiba bazele in cercetarea cuvintelor cheie relevante pentru domeniul vizat. Aceasta modalitate de abordare pleaca de la premisa constructie logice a magazinului online. Pentru inceput trebuie analizata capabilitatea domeniului vizat de a putea sustine o anumita afacere cu succes si in interiorul unui buget scontat. Fara o astfel de cercetare a cuvintelor cheie nu vom avea posibilitatea de a realiza o estimare primara a costurilor si a impactului online pe care l-ar avea afacerea noastra.



Ce trebuie Facut


Cum incep?

Domeniul marketingului online este nou, avand in vedere istoria celui clasic. Nu sunt foarte multe firme ce inteleg exact cum se face acest tip de publicitate. Colaborarea cu firma ce promoveaza este foarte importanta. O colaborare reusita depinde de timpul alocat, astfel se pot obtine rezutate uimitoare. Planificati-va un timp necesar pe care sa-l folositi in interesul dezvoltarii online a afacerii dumneavoastra.



Ce tip de afacere am

Detinatori de firme tind sa subevalueze sau sa supraevalueze capacitatea firmei pe piata. Acest lucru se intampla deoarece se incearca patrunderea pe mai multe piete in acelasi timp sau targetarea unor obiective specifice unor tipuri de afaceri diferite. Publicitatea online devine eficienta atunci cand suntem foarte siguri de tipul afacerii pe care o avem si de nisa foarte exacta de piata careia se adreseaza.



Ce vreau sa obtin

Ritmul de dezvoltare a afacerii dumneavoastra trebuie calculat cu grija, si, in functie de acest lucru, si obiectivul. In general, setarea unui obiectiv clar, ne arata si bugetul ce trebuie investit pentru a face publicitate online. Realizand o evaluare a nivelului pe care doriti sa-l obtineti fata de competitorii dmneavoastra, veti stii si ce schema financiara sa aplicati pentru a va duce unde doriti.



Ce resurse folosesc

Principala resursa, este, bineinteles, partea financiara. Insa o campanie de publicitate online poate avea multe aspecte importante ce se pot accesa si printr-o continua constientizare a celor din jurul dumneavoastra asupra afacerii. Uneori, avem la indemana resurse pe care nu le luam in seama, cum ar fi: discutiile pe forumuri, intalniri cu persoane ce au acelasi tip de afacere, cunostinte si rude ca va pot ajuta in efortul de a va face cunoscut busines-ul.




Organizarea intuitiva si comerciala a magazinului online

Un magazin online cu un numar mare de produse are doua provocari majore pe care trebuie sa le treaca de la inceput. In primul rand stabilirea unei arhitecturi de site care sa fie utilizata de clienti intr-un mod facil si intuitiv. Nu este deloc usor sa organizezi produsele pe categorii si sa le aranjezi in asa fel incat sa fie usor de accesat si inteles. Pagina de produs trebuie sa raspunda tuturor intrebarile pe care clientul si le pune cu privire la produsul/produsele pe care doreste sa le achizitionaeze. A doua provocare priveste construirea unui traseu comercial de cumparare. Clientul trebuie intuitiv indrumat spre pagina de conversie (cumparare). Pentru a realiza acest traseu trebuie organizate paginile site-urlor in functie de importanta si eficienta. Magazinul online trebuie sa contina o cale foarte clara de a realiza cumpararea, acest lucru fiind decisiv pentru interpretarea statisticilor.







Strategie de marketing online

Nicio strategie de marketing online din lume nu este sigura. Daca in ceea ce priveste site-urile de prezentare se poate face un plan de lucru cu o structura clara de la inceput, in cazul magazinelor online situatia se schimba. Vanzarea directa a produselor necesita o continua schimbare a strategiei si a modalitatii de raportare a pietei vizate. Vanzarile pot scadea si creste in functie de anotimp, politica, evenimente sau trend. Orice afacere online ce doreste o crestere graduala, dar si o mentinere decenta a unui procent mediu de vanzari lunare trebuie sa aiba o strategie flexibila de marketing. online. In piata virtuala raporturile se schimba rapid si fara o capacitate mare de adaptare la acestea, se pot pierde timpi ce se vor regasi in scaderea vanzarilor. Masurarea rezultatelor magazinului online este foarte importanta. Orice afacere de succes isi are bazele  in modalitatea in care interpreteaza semnalele pietei

.