Analiza Prezentei Online

Analiza prezenței online ne permite sa vedem modul în care afacerea dvs. se desfășoară in acest spatiu. Vom analiza designul, funcționalitatea și conținutul site-ului dvs. De asemenea, vom analiza cuvintele cheie și diferenta față de concurenții dvs.
Vom analiza prezența pe web în detaliu, astfel încât veți putea, în cele din urmă, să vă identificați punctele forte și punctele slabe.







Care este cheia unei strategii de marketing online

Orice afacere, mare sau mică, ar trebui să aibă extinderea prezenței online ca o parte esențială a strategiei ei de marketing online. Printr-o prezență online activă veți spori vizibilitatea și veți crea reputația marcii dvs. Acest lucru vă permite să contactați potențialii vizitatori care continuă sa interogheze internetul despre produsele și serviciile dvs. Pentru a vedea exact unde se află marca dvs. in online impreuna cu domeniul aferent, oferim ceea ce numim o analiză a prezenței online. Această analiză ne va ajuta să determinăm cât de bine este văzută afacerea dvs. printre potențialii vizitatori în comparație cu concurenții dvs. majori.



Ce contine o analiza a prezentei online

  • Analiza On page si Off Page
  • Analiza competitiei
  • Analiza continutului
  • Unde se situeaza site-ul atunci cand sunt cautate cuvinte cheie
  • Prezenta in retelele de socializare
  • Vizibilitatea brand-ului in paginile Google
  • Design-ul si functionalitatile site-ului
  • Analiza traficului organic
  • Idei de crestere a traficului si a numarului de conversii







Evaluarea prezentei online se va materializa in:

Un raport intr-un document cu toate problemele analizate

O privire succinta asupra problemelor gasite si recomandari pentru rezolvarea lor

In cazul in care nu se poate stabili o intalnire va vom fac eprezentarea raportului pe Skype

Monitorizare gratuita 30 de zile



De ce este importanta analiza prezentei online:

Dacă nu v-ați monitorizat niciodată prezența pe internet pentru a vedea cât de bine funcționează activitățile dvs. de marketing, trebuie să faceți una acum pentru a stabili o linie de bază pentru măsurarea performantelor în următoarele câteva luni. Pe măsură ce vă creșteți vizibilitatea se pot întâmpla lucruri grozave pentru afacerea dvs.
Ce am ratat? Mai este ceva ce ar trebui inclus în această analiză? Spune-ne si imbunatatim!