“Optimizare SEO Bucuresti” si joaca de-a SEO

"Optimizare SEO Bucuresti" si joaca de-a SEO
by

Ce inseamna “Optimizare SEO Bucuresti”? Este un cuvant cheie pe care cei interesati in a-si optimiza SEO site-ul il cauta in orasul Bucuresti. Este evident ca acest cuvant cheie rezoneza ciudat cu gramatica limbii romane. O folosinta normala a acestui cuvantului “optimizare SEO Bucuresti” ar fi “optimizare SEO in orasul Bucuresti” sau “optimizare SEO in Bucuresti” ori “firma pentru optimizarea SEO a site-ului in Bucuresti”.

Aceasta folosinta a cuvantului cheie se datoreaza comoditatii utilizatorului de a scrie dar si a faptului ca Google apreciaza mai mult expresiile simple si scurte. Daca interogam internetul cu “servicii optimizare SEO” inseamna ca ne-a fost lene sa scriem expresia cu prepozitia “de”. De asemenea motorul google va aprecia aceasta cautare si va afisa rezultate relevante.

 

Google si “optimizare SEO Bucuresti”

 

Google ne spune ca trebuie sa folosim expresiile in mod natural, asa cum le folosim in vorbirea curenta. Insa cand folosesti uneltele de cautare a cuvintelor cheie, observi ca situatia se schimba. Majoritatea cuvintelor cheie pe care le vedem ca sunt folosite de utilizatori, sunt fara prepozitie sau articol.

Unul dintre cele bine tinute secrete din lume este algoritmul dupa care google indexeaza site-urile. Cele mai mari firme din lume se chinuie sa descifreze acest algoritm si sa optimizeze SEO corect site-urile. Daca reusesti sa descoperi acest algoritm devii regele comertului de pe intreg mapamondul.

Este ca un joc de-a soarecele si pisica, iti spune cam cum trebuie sa faci, si cand te apropii, schimba algoritmul si te baga in ceata lui “optimizare SEO Bucuresti”. Sunt multi care pretind ca au descifrat majoritatea algoritmilor si predica noile tendinte ale optimizarii SEO. Insa, cand trebuie sa ajunga repede pe prima pagina cu un site, pun repede cuvintele cheie insirate in josul paginii si reusesc.

Optimizare pentru “optimizare seo pret”.

 

Suna ciudat enuntul de mai sus, dar daca vrei sa fi afisat pentru expresia “optimizare SEO pret” (la fel si pentru “preturi optimizare SEO”) cum introduci cuvantul in propozitie. Google spune ca ar trebui sa-l introduci corect gramatical si pe intelesul utilizatorilor. Si mai spune ca nu ia in vedere prepozitiile sau articolele. Prin urmare google vede asa cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”. Ar fi frumos sa fie asa, dar nu prea se intampla.

Cand cautati in Adwords cuvintele cheie pentru a afla cat mai multe expresii relevante cautate de utilizatori, observati ca:

– interogarea internetul cu “optimizare SEO Brasov” are 70 de cautari lunare.

– daca tastati “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” nu o sa vi se afiseze niciun rezultat pentru acest cuvant cheie. Google nu va considera “firma pentru optimizarea SEO in Brasov” o expresie cu interogatii in online.

La meta descrierea anuntului pentru cautarea unei firme de SEO din Brasov, vom gasi ingrosate cuvinte singulare ca “optimizare“, “SEO” sau “Brasov“. Insa ni se spune de la Google ca meta descrierea nu mai conteaza pentru indexare. Sunt multi care ma vor contrazice si vor spune ca algoritmii sunt mult mai avansati si ca isi pot da seama de tematica. Asa este, sunt in stare sa-si dea seama de context, dar adevarul este ca tehnica de a insira cuvintele cheie inca da roade.

 

“Optimizare SEO Bucuresti” in motoarele de cautare

 

Daca interogam internetul cu “optimizare SEO Bucuresti” vom observa site-urile care apar pe prima si pe a doua pagina. Unele dintre acestea au pur si simplu insirate cuvinte cheie in partea inferioara a paginii si sunt in primele 20 de pozitii. De ce nu le penalizeaza google pe acestea? Unde este Google Panda?

Pentru cautarea “optimizare SEO Bucuresti” Adwords afiseaza, pe langa cele enuntate mai sus, urmatoarele cuvinte cheie: optimizare seo magazin online, ghid optimizare seo, optimizare seo gratuita, optimizare seo gratis, optimizare seo craiova, optimizare seo tutorial.

Risc sau nu sa fiu penalizat pentru enumerarea de mai sus? Pana la urma nu fac decat sa incerc sa-mi explic cum merge algoritmul google pentru indexare. Daca google isi poate da seama de contex, atunci ar trebui sa-si dea seama si ca ceea ce am facut este o argumentare. Nu o incercare de a manipula motorul de cautare.

 

Cat de exact este Yoast-ul

 

Yoast-ul este un instrument profesional worpress pentru optimizarea situ-rilor. Se spune ca este cel mai bun instrument de acest gen, iar rezultatele folosirii acestui plugin sun bune. Totusi, in momentul cand trebuie sa folosesti un singur cuvant cheie principal pentru un articol, se inrampla urmatorul lucru.

Daca folosesti “optimizare SEO Bucuresti” atunci acesta il va recunoaste in text pentru a calcula densitatea. Dar daca se pune cuvantul cheie “optimizarea SEO si preturile de pe piata”, atunci Yoas-ul nu-l va recunoaste.

Prin urmare, recomandarea Yoast ar fi sa folosesti exact cuvantul incorect gramatical pentru ca este cel mai usor de recunoscut. Deocamdata recomandarile google nu se prea potrivesc cu ceea ce se intampla efectiv in paginile sale. Pe termen scurt se poate sa manipulezi indexare, dar pe temen lung, nu. Problema este ce inseamna “termen lung”, pentru ca, intre timp, comerciantii sunt confuzati si pierd bani.

Pana la “termenul lung” se va mai folosi o vreme “optimizare SEO Bucuresti”.


Recommended Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *